Swingende afslutning på efteråret i hornbæk jazzklub

En jazzkoncert finder sted i Hornbæk Jazzklub med en sangerinde og et band på scenen
Den 28. november inviterer vi til en særlig aften, hvor den anerkendte Mads Mathias Kvartet vil fylde lokalet med deres karismatiske jazztoner (Foto: Hornbaek Jazzklub)

I takt med at efteråret langsomt glider over i vinter, er der stadig masser af musikalsk varme at finde i Hornbæk Jazzklub. Den 28. november inviterer vi til en særlig aften, hvor den anerkendte Mads Mathias Kvartet vil fylde lokalet med deres karismatiske jazztoner. Mads Mathias, kendt for sin alsidighed som sanger, saxofonist og komponist, vil sammen med sin kvartet give os en koncert, der spænder fra klassiske julemelodier til originale kompositioner, alt sammen leveret med et glimt i øjet og en ubesværet musikalitet.

Denne koncert markerer afslutningen på vores efterårssæson, og vi glæder os til at byde både gamle og nye ansigter velkommen til en aften fyldt med musik, fællesskab og godt humør. Vores hyggelige fællesspisning før koncerten, med en menu bestående af stegt andebryst og risalamande, sætter rammerne for en aften, hvor vi sammen kan nyde god mad og endnu bedre musik.

Vi har gjort det endnu nemmere at sikre sig billetter til denne aften gennem Billetto, og vi ser frem til at se jer alle til en aften, der med garanti vil få både fødderne til at vippe og hjerterne til at varme. Så kom og vær med til at fejre afslutningen på en fantastisk sæson med os i Hornbæk Jazzklub – en aften, hvor jazzens klassiske charme møder julens magi.