Helsingør kommune skriver bl.a. dette i sin pressemeddelelse om socialt ansvar:
7-Eleven på Helsingør Station fik som den første af 16 virksomheder overrakt deres diplom.
– Det er rart med anerkendelse for det, vi gør. Her i butikken har vi holdånd og løfter i flok, og det er dejligt, når vi kan hjælpe mennesker.
Sådan siger Gabriella Stojanoska, som er daglig leder af 7-Eleven på Helsingør Station.
Sammen med sin souschef Zandra Thunbo modtog hun tirsdag den 5. marts 2019 et indrammet diplom fra Helsingør Kommune. Diplomet er bevis på, at 7-Eleven er certificeret som SAGA Nord-virksomhed af kommunen – en virksomhed, som tager et Socialt Ansvar – og hjælper borgerne mod et sundt og Givende Arbejdsliv.
Kræver tålmodighed
– Vi er rigtig glade for de virksomheder i kommunen, som tager et særligt socialt ansvar på sig, siger virksomhedskonsulent Jane Kruse fra Helsingør Kommune.